piątek, 2 września 2016

HAUL wyprzedaże



W końcu udało mi się połączyć i dodać pierwszy, w lepszej jakości filmik na YouTube gdzie coś mówię! Dzisiaj chciałam pokazać Wam ubrania, które kupiłam na wyprzedażach na wyjeździe na wakacje oraz w Warszawie.
Mam zamiar dodawać więcej filmików na YouTube. Chciałabym aby pojawiały się mniej więcej raz w tygodniu. Będe w nich pokazywała zestawy ubrań, mój makijaż dzienny, lub jego wariacje, recenzje kosmetyków, vlogi z wyjazdów, oraz filmiki gdzie opowiadam Wam o różnych tematach, nie tylko modowych i urodowych.
Mam nadzieję, ze polubicie mój kanał na YouTubie i będziecie go chętnie oglądać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)